A gdyby tak wejść do sklepu i od razu otrzymać idealnie dobrane i dopasowane produkty? A gdyby tak kupić je ze znacznym, nawet 70-procentowym rabatem, w dodatku podczas przeglądania swoich ulubionych serwisów internetowych, nie wychodząc z domu? Od dziś jest to możliwe dzięki Sellsation – sieci reklamowej dedykowanej wyłącznie zakupom grupowym.
Innowacja autorstwa polskich przedsiębiorców jest długo wyczekiwanym ułatwieniem i źródłem licznych korzyści, zarówno dla internautów, wydawców serwisów internetowych, jak i dla portali oferujących zakupy grupowe. Jest to pierwszy tego typu produkt na świecie.
Jak to działa?
Sellsation jest serwisem, w ramach którego promowane przez platformy zakupów grupowych oferty dnia są kategoryzowane i publikowane na stronach internetowych o zbliżonej do oferty tematyce. Dodatkowo są one dokładnie targetowane i geolokalizowanie, tak by były widoczne dla potencjalnie zainteresowanych tematem użytkowników z danego miasta lub regionu. Dzięki temu kucharz z Białegostoku, przeglądając swoje ulubione serwisy kulinarne, nie natknie się na ofertę zabiegów odchudzających w Szczyrku, a licealistka z Warszawy na pranie tapicerki samochodowej w Olsztynie. Sellsation wyróżnia także sposób rozliczeń, gdyż płaci się tu wyłącznie za sukces (model CPS – cost per sale), czyli wówczas gdy użytkownik kupi promowaną ofertę w serwisie wydawcy. Sellsation, jako nowość na skalę światową, ma ambicję docierać także do zagranicznych klientów, dlatego uruchomiony został w pięciu wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej i rosyjskiej.
Skorzysta każdy
Sellsation to pierwsza, międzynarodowa platforma reklamowa dedykowana zakupom grupowym. Dla internautów oznacza to korzyści w postaci otrzymywania odpowiednio sprofilowanych, atrakcyjnych graficznie ofert tematycznych z regionu, bez potrzeby logowania się na licznych stronach zakupów grupowych. To nie tylko oszczędność czasu, ale też dostęp do szerszego wachlarza ofert. Dla portali zakupów grupowych usługi Sellsation oznaczają natomiast optymalizację kosztów reklamy oraz umożliwiają dotarcie do internautów poprzez tysiące stron internetowych wydawców. Dzięki Sellsation setki ofert znajdują nabywców wśród milionów potencjalnie zainteresowanych użytkowników Internetu. Wydawcom serwisów internetowych Sellsation przynosi korzyści w postaci przyjaznego dla użytkowników źródła przychodów, opartego o jasne zasady rozliczeń.
Serwis współpracuje z polskim liderem zakupów grupowych – portalem Gruper, a także z licznymi mniejszymi serwisami. Dzięki temu oferuje ponad 600 ofert dziennie. Sellsation, jako część firmy Prolink, wykorzystuje kontakty z ponad 2 tys. wydawców zainteresowanych ofertą.
Uruchomienie serwisu miało miejsce w styczniu b.r., a poprzedzone zostało licznymi testami w środowisku polskich blogerów. Usługa ta została przez nich przyjęta entuzjastycznie, a ewentualne uwagi blogerów uwzględnione zostały w pracach nad dalszym udoskonaleniem serwisu.
W sens i powodzenie nowego serwisu wierzy jego Prezes – Robert Dziubłowski: „Sellsation to nowość na światowym rynku zakupów grupowych. Stworzyliśmy produkt, który stanowi odpowiedź na wyrażane przez różne grupy odbiorców zapotrzebowanie. Jesteśmy przekonani, że połączenie zakupów grupowych z tematycznymi serwisami i pozyskiwanie klientów w modelu efektywnościowym będzie źródłem korzyści dla wszystkich stron”.
Przykładowy widget reklamowy
Źródło: So What?