Nowy FAKT TV reklamują Adam Małysz i Jagna Marczułajtis

Nowy FAKT TV ma nowoczesny, przejrzysty układ, co ułatwia poruszanie się po kanałach. W części poświęconej prezentacji programów telewizyjnych każdy dzień tygodnia oznaczony jest odrębnym kolorem, dodatkowo w listingach specjalnym znaczkiem „FILM” wyróżnione są filmy fabularne. Zrezygnowano z dodatkowych oznaczeń przy poszczególnych programach, aby zwiększyć czytelność pozycji. Przy każdym dniu tygodnia czytelnicy odnajdą bogatsze niż wcześniej opisy najciekawszych filmów i programów (seriali, programów rozrywkowych, sportowych i dla dzieci).

Dodatek otwiera strona Hity Tygodnia – czyli najciekawsze filmy i programy polecane przez redakcję. Dalej znajduje się część magazynowa przewodnika telewizyjnego, a w niej działy: Wydarzenia (najważniejsze w nadchodzącym tygodniu – te, które będzie relacjonowane w TV), Ludzie (a w nich wywiad z gwiazdą i ciekawostki na temat sławnych artystów i ludzi mediów), Aktualności (wydarzenia społeczno-gospodarcze oraz sportowe), Z Życia (autorski materiał o charakterze społecznym) oraz Przyroda. W części magazynowej pojawią się również materiały o kulisach powstawania programów telewizyjnych i filmów. Wszystkie artykuły są powiązane z konkretnymi programami telewizyjnymi. Na ostatnich stronach przedstawione są premiery filmowe w kinach i na dvd oraz nowości muzyczne. W dziale rozrywka znajduje się krzyżówka (większa od dotychczasowej) oraz pozyskany na wyłączność w Polsce słynny komiks „Betty Boop”.

Objętość dodatku telewizyjnego wynosi 60 stron. Cena czwartkowego wydania wraz z dodatkiem FAKT TV nie uległa zmianie (1,50 zł).

Wraz ze zmianami w FAKT TV, zmieniła się oferta reklamowa, pojawiły się nowe formaty oraz zmienił się cennik. Prawa kolumna kosztuje 72 000,- zł, a lewa 64 000,- zł.

Nowy FAKT TV jest reklamowany przez Adama Małysza i Jagnę Marczułajtis, z którymi FAKT współpracuje od dłuższego czasu. Sportowcy zachęcają do nowego dodatku hasłami: „Slalom po kanałach to już przeszłość – mam FAKT TV” oraz ”Po co skakać po kanałach – mam FAKT TV”. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji oraz w tytułach wydawnictwa Axel Springer Polska.

Średnia dzienna sprzedaż FAKTU w miesiącach styczeń – lipiec 2005 wyniosła 518 683 egzemplarzy (dane ZKDP).