Nowy HoReCa & Trade Marketing Manager w Zielonej Budce

Głównym celem Tomasza Łabiaka jest wzmocnienie pozycji Zielonej Budki w sektorze gastronomicznym.

Zamierzam zwiększyć dostępność produktów Zielonej Budki poprzez rozwój sieci partnerskich lodziarni oraz nawiązanie współpracy z nowymi odbiorcami, m.in. hotelami i stacjami benzynowymi
. – powiedział Tomasz Łabiak.

W planach nowego szefa działu HoReCa Zielonej Budki jest intensyfikacja działań skierowanych zarówno do dystrybutorów jak i konsumentów. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są działania marketingowe, m.in. organizacja promocji, materiały POS, akcje lojalnościowe.

Tomasz Łabiak ma 31 lat i jest absolwentem Politechniki Szczecińskiej. Karierę zawodową rozpoczął w Pepsi Cola General Botlers w 1997 roku. Do zespołu Zielonej Budki dołączył pięć lat temu jako Regionalny Kierownik Sprzedaży, odpowiadający za obszar północnej Polski. To dzięki niemu firma współpracuje z przedsiębiorstwem Iglotex, obecnie jednym z największych dystrybutorów lodów Zielonej Budki na rynku.

Prywatnie, Tomasz Łabiak, uwielbia spędzać czas wolny z 4 letnim synem Kacprem, dla którego pragnie być autorytetem i najlepszym przyjacielem. Latem grają w piłkę nożną i kibicują szczecińskiej Pogoni. Natomiast zimą, razem z żoną Kamilą, uczy syna jazdy na nartach.