Nowość od LINK4 dla agentów – mogą już korzystać z nowego kalkulatora komunikacyjnego, który dzięki połączeniu z bazami CEPiK i Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego umożliwia szybkie wyliczenie oferty. Wystarczy podać jedynie trzy parametry, aby na jednym ekranie otrzymać porównanie cen OC, Smart Casco i AC.
Nowe narzędzie powstało na podstawie doświadczeń zebranych wśród agentów i wykorzystaniu zewnętrznych źródeł. CEPiK to państwowy system informatyczny, który obejmuje Centralną Ewidencję Kierowców (CEK) oraz Centralną Ewidencję Pojazdów (CEP). W systemie gromadzone są, między innymi, dane o pojazdach i ich właścicielach oraz o kierowcach.
Korzystając z kalkulatora, agenci mogą wyliczyć ofertę wpisując jedynie trzy paramenty: numer rejestracyjny auta, numer PESEL, sposób użytkowania pojazdu, a następnie szybko sprawdzić jej podsumowanie.
– Cały czas wprowadzamy innowacje zgodne z naszą wizją, że ubezpieczenia powinny być proste. Nowy kalkulator, który właśnie oddajemy w ręce agentów, to wspólna praca ekspertów z wielu obszarów, m.in. IT, Sprzedaży Agencyjnej, Strategii Ubezpieczeniowej, a także Centrum Zarządzania Procesami Ofertowymi. Jego głównym celem było maksymalne skrócenie drogi, jaką musi pokonać agent, by poznać cenę polisy dla klienta. Bardzo nas cieszy, że nasi Partnerzy widzą zmiany i oceniają je pozytywnie – mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.
Kalkulator komunikacyjny w Strefie Agenta zmienił się nie tylko pod względem oszczędności czasu użytkowników czy prostszej obsługi, ale również wizualnie. Przebudowano całkowicie ekran składki, a także rozszerzono proces identyfikacji klienta i pojazdu. Eksperci LINK4 od UX (user experience) zadbali o to, aby korzystanie z kalkulatora było proste i intuicyjne. Narzędzie zyskało nowoczesny wygląd, który wyróżnia się wśród konkurencji.
– Integracja z CEPiK to duże ułatwienie nie tylko dla agentów i klientów, ale także dla ubezpieczyciela, bo pozyskanie w szybki sposób tych informacji z centralnych baz danych jest kluczowym elementem odpowiedniej oceny ryzyka i kalkulacji składki. Przygotowujemy już kolejne funkcjonalności w Strefie Agenta, bo zdajemy sobie sprawę, jak bardzo takie narzędzia ułatwiają pracę naszym Partnerom. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z opinii, jakie agenci wyrażają nie tylko w badaniu satysfakcji, ale też na webinarach szkoleniowych, które dla nich organizujemy – podkreśla Katarzyna Wojdyła, członek zarządu LINK4.
– Niewątpliwie ostatnia zmiana kalkulatora LINK4 spodoba się agentom. Nowy kalkulator jest prosty w obsłudze i bardzo szybko można spolisować ofertę, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Patrząc okiem młodego agenta, wiem jak duże znaczenie ma przejrzystość programu i dobry kontakt z menadżerem. Ta niezwykle pozytywna zmiana sprawia, że z przyjemnością liczę nowe oferty. Duże brawa! – ocenia współpracująca z LINK4 agentka Katarzyna Kalińska.
Strefa Agenta to platforma obsługowo-sprzedażowa dla agentów współpracujących z LINK4, za pomocą której mogą szybko wyliczyć polisę komunikacyjną, a także przekazać dokumenty polisowe. Ubezpieczyciel wspiera agentów także poprzez specjalną infolinię, gdzie na bieżąco mogą oni otrzymać pomoc w rozwiązywaniu problemów z obsługą techniczną oraz potrzebne informacje o produktach.
Źródło: Link4