Obecny kontrakt jest następstwem wcześniejszej owocnej współpracy. Obie firmy współpracowały od września do końca grudnia 2005 roku. Wtedy zadaniem agencji była obsługa media relations wydarzeń związanych z siecią Vabbi FO. Nowo podpisana umowa zakłada kontynuację współpracy z Vabbi i wspomaganie kampanii promocyjnej Deepa. Motywem przewodnim działań związanych z marką Hot Oil będzie informowanie o rozwoju sieci w oparciu o franchising.
Semax pojawił się na rynku przed siedemnastoma laty. Początkowo był hurtownią odzieży. Dziś spółka zatrudnia ponad 150 osób i każdego roku zwiększa swoje przychody o 30 do 50%. Wszystkie marki Semaxu są obecne za granicą, a Vabbi FO jest największą siecią sklepów outletowych w Europie Środkowo – Wschodniej.
Deep jest marką młodzieżową odzieży typu casual. Powstał w 1992 roku jako producent t-shirtów. W Polsce jest 40 salonów Deep. W tym roku liczba ta ma się zwiększyć do 72. Planowane są też otwarcia salonów w Moskwie i Pradze.
Vabbi Factory Outlet to sieć działająca na zasadzie stałej wyprzedaży. Obecnie sieć posiada 26 punktów handlowych w kraju i 1 w Wilnie.
Hot Oil jest najmłodszą marką Semaxu. Pierwszy salon Hot Oila powstał w Warszawie w 2002 roku. Jej grupą docelową są dzieci w wieku od 5 do 11 roku życia.