Holicon jest dynamicznie rozwijającym się poznańskim contact center. Istnieje na rynku od września 2004. Specjalizuje się w świadczeniu usług mających na celu wsparcie działań marketingowych, zarówno na etapie poznania i pozyskiwania klientów, jak i ich obsługi. Platforma komunikacyjna Holicon Contact Center opiera się na nowoczesnej infrastrukturze informatycznej oraz takich kanałach komunikacji jak: telefon, faks, SMS, WAP, E-mail, serwis WWW.
Do głównych klientów Holicon Contact Center należą m.in.: Agora i Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnictw Kartograficznych.
Powierzenie budżetu PR Holiconu odbyło się bez przetargu i jest wynikiem oceny dotychczasowych działań agencji.
„Cieszymy się z wyboru naszej agencji przez Holicon. Świadczy to o dostrzeżeniu naszych wcześniejszych działań i dużym zaufaniu do Q&A Consulting” – mówi Aneta Sadowska, consultant partner agencji Q&A Consulting.
Umowa między Q&A Consulting a Holicon Contact Center ma charakter długookresowy.