Wraz z nadejściem nowego roku pierwszy magazyn lifestylowy dostępny online zmienił layout. Odświeżony design magazynu powstał przy współpracy z agencją Brandwell.
W odpowiedzi na oczekiwania czytelników L’Eclat najnowszy numer został zmieniony pod względem wizualnym. Nowy projekt pozwolił na uzyskanie większej przejrzystości, ale też innego charakteru magazynu.
„Zmiana szaty graficznej nadała nowy, świeższy wymiar L’Eclat” mówi Michał Kulka, prezes Noble Concierge – „Cały czas udoskonalamy magazyn, aby był jak najbardziej przejrzysty i atrakcyjny w swej formie. Między innymi dzięki temu z numeru na numer obserwujemy rosnącą liczbę prenumeratorów.” – mówi Michał Kulka, prezes Noble Concierge.
Tematyka magazynu to przede wszystkim luksus w różnorodnych odsłonach, lifestyle w najlepszym wydaniu czy też zbliżenie na sztukę. L’Eclat powstał by zwrócić uwagę na walory wizualne opisywanych przedmiotów, miejsc, pracy twórczej. Każdy numer stanowi prawdziwą mieszankę zagadnień: design, sztuka, moda, uroda, technika w przedmiotach użytkowych i motoryzacji. L’Eclat przybliża tematy od bardzo przyziemnych i związanych z codziennością, ale też takie, które pozwalają się od niej oderwać.
W najnowszym numerze oprócz stałych pozycji została zaprezentowana biżuteria Bulgari, łodzie Frausher Boats, czy też sprzęt audio firmy Marantz. Ponadto relacja z Fashion Saturday w Boathouse, kulinarnej podróży w alei gwiazd i wiele innych aktualnych tematów.
Forma elektroniczna umożliwia uzyskanie więcej informacji na temat każdego przedmiotu, usługi czy marki, która została zaprezentowana w numerze. Znaczniki występujące w tekstach w łatwy sposób
Najnowszy numer magazynu znajduję się na stronie http://www.nobleconcierge.pl/magazyn/?mag_id=004 i jest dostępny po podaniu adresu mailowego.
Wszystkie dotychczasowe wydania L’Eclat można obejrzeć na stronie http://www.leclat.pl
Źródło: Getin Noble Bank