Nowy Link Sponsorowany w Wirtualnej Polsce i NetSprint.pl

W wyniku umowy Klient Wirtualnej Polski wykupując link sponsorowany lub boks reklamowy będzie miał szansę dotarcia z własną reklamą nie tylko do odbiorców wyników wyszukiwania w WP ale i internautów odwiedzających 120 dużych serwisów internetowych oraz kilku tysięcy witryn korzystających z systemu wyszukiwawczego NetSprint.

Zgodnie z porozumieniem stroną odpowiedzialną za obsługę, zarządzanie i rozwój produktu Boksy Reklamowe będzie Wirtualna Polska. NetSprint.pl natomiast skoncentruje się głównie na Linkach Sponsorowanych. Umowa przewiduje także współpracę Biur Reklamy Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.

Reklamodawcy zyskują dodatkowe możliwości w zakresie monitorowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. Analiza szczegółowych statystyk reklamowych dostępnych on-line dla klientów oraz możliwość wprowadzania zmian w trakcie trwania kampanii pozwalają na stałe potęgowanie efektywności Linku Sponsorowanego. Dzięki elastycznemu mechanizmowi przypisywania fraz i słów kluczowych do poszczególnych Linków Sponsorowanych możliwe jest ponadto zwiększenie precyzji reklamy. Nad przebiegiem kampanii czuwają dodatkowo konsultanci reklamowi NetSprint.pl, którzy pomogą optymalizować jej przebieg.