Nowy magazyn dla fanów motoryzacji „Hot Wheels”

„Hot Wheels” to czasopismo wydawane na licencji firmy Mattel, producenta popularnych zabawek, m.in. samochodzików Hot Wheels. Od wielu lat pismo pod tym samym tytułem z powodzeniem ukazuje się na rynku brytyjskim, niemieckim i holenderskim. Magazyn będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym w nakładzie 70 tys. egzemplarzy. Pismo w cenie 5,20 zł będzie miało objętość 32 stron. Do każdego egzemplarza „Hot Wheels” dołączony zostanie gadżet związany z jego tematyką (w pierwszym numerze będzie to flaga wyścigowa).

Magazyn zawierać będzie informacje ze świata motoryzacji, nowinki techniczne o najoryginalniejszych samochodach i motocyklach (m.in. przekroje silników), ciekawostki na temat tunningu, sportów ekstremalnych oraz wiadomości o grach komputerowych (symulatory jazdy, wyścigowe). Miesięcznik będzie dynamicznie redagowany i bogato ilustrowany – obok zdjęć w każdym numerze czytelnicy znajdą plakat z nowoczesnym samochodem.

Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszyć będzie trwająca od 18 do 26 lutego telewizyjna kampania reklamowa. Spoty reklamowe emitowane będą w TVP1, TVP2, Polsacie, kanałach dziecięcych (Jetix, ZigZap, Cartoon Network), TVN 24 oraz TVN Turbo. Grupę docelową kampanii stanowią chłopcy w wieku 7-12 lat oraz ich ojcowie. Autorem kreacji jest agencja reklamowa DSK, zakupu mediów dokonał dom mediowy MPG.

Magazyn „Hot Wheels” uzyska także wsparcie reklamowe w tytułach wydawnictwa Egmont Polska („Kaczor Donald”, „CyberMycha”, „Disney i Ja” i „Kraina Zwierząt”) oraz w punktach sprzedaży (270 nośników w salonikach prasowych Inmedio i Relay).