„Hot Wheels” to czasopismo wydawane na licencji firmy Mattel, producenta popularnych zabawek, m.in. samochodzików Hot Wheels. Od wielu lat pismo pod tym samym tytułem z powodzeniem ukazuje się na rynku brytyjskim, niemieckim i holenderskim. Magazyn będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym w nakładzie 70 tys. egzemplarzy. Pismo w cenie 5,20 zł będzie miało objętość 32 stron. Do każdego egzemplarza „Hot Wheels” dołączony zostanie gadżet związany z jego tematyką (w pierwszym numerze będzie to flaga wyścigowa).
Magazyn zawierać będzie informacje ze świata motoryzacji, nowinki techniczne o najoryginalniejszych samochodach i motocyklach (m.in. przekroje silników), ciekawostki na temat tunningu, sportów ekstremalnych oraz wiadomości o grach komputerowych (symulatory jazdy, wyścigowe). Miesięcznik będzie dynamicznie redagowany i bogato ilustrowany – obok zdjęć w każdym numerze czytelnicy znajdą plakat z nowoczesnym samochodem.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszyć będzie trwająca od 18 do 26 lutego telewizyjna kampania reklamowa. Spoty reklamowe emitowane będą w TVP1, TVP2, Polsacie, kanałach dziecięcych (Jetix, ZigZap, Cartoon Network), TVN 24 oraz TVN Turbo. Grupę docelową kampanii stanowią chłopcy w wieku 7-12 lat oraz ich ojcowie. Autorem kreacji jest agencja reklamowa DSK, zakupu mediów dokonał dom mediowy MPG.
Magazyn „Hot Wheels” uzyska także wsparcie reklamowe w tytułach wydawnictwa Egmont Polska („Kaczor Donald”, „CyberMycha”, „Disney i Ja” i „Kraina Zwierząt”) oraz w punktach sprzedaży (270 nośników w salonikach prasowych Inmedio i Relay).