Nowy miesięcznik „Power Rangers” w portfolio Egmont Polska

„Power Rangers” to czasopismo wydawane na licencji Disneya. Magazyn będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Pismo w cenie 5,60 zł będzie miało objętość 32 stron. Do każdego egzemplarza „Power Rangers” dołączony zostanie gadżet związany z tematyką serialu (w pierwszym numerze będzie to dmuchany miecz Ninja). Strona reklamowa na II okładce kosztuje 10 tys. zł, a na III okładce 9 tys. zł.

Magazyn będzie związany tematycznie z fabularnym serialem emitowanym obecnie w kanale dziecięcym Jetix i w Polsacie. Treść miesięcznika nawiązuje do dwóch z kilku serii „Power Rangers”:

– „Dino Thunder” – opowieść o trójce uczniów, która dzięki Klejnotom Dino zyskuje nadludzkie zdolności,

– „Ninja Storm” – historia uczniów Akademii Ninja, którzy mają ocalić świat przed złem.

Czytelnicy znajdą w piśmie dwa ośmiostronicowe komiksy dotyczące obu serii , a także łamigłówki i ciekawostki na temat postaci występujących w komiksie. W każdym numerze zamieszczony zostanie również plakat z wojownikami „Power Rangers”.