Nowy Millenet jest już dostępny dla pierwszych klientów

Bank Millennium udostępnił zapowiadaną wcześniej bankowość elektroniczną nowej generacji. Od dziś dla pierwszej grupy klientów dostępny jest nowy serwis internetowy Millenet. Wkrótce pojawi się też nowa aplikacja mobilna.

Bankowość elektroniczna Banku Millennium została zbudowana zupełnie od nowa i w całości zaprojektowana wewnątrz banku. Do jej stworzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design.

Nowopowstała sekcja Wydarzenia stanowi dla każdego użytkownika kompletne i spersonalizowane źródło informacji nie tylko o stanie finansów, ale jest również narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank zaskoczy go życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Na stronie głównej znalazły się też Dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne życie i bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent. Dodatek Nadchodzące płatności ułatwi monitorowanie i planowanie wydatków, a z pomocą dodatku Wygodny Przelew można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej. Dodatek Bezpłatne Konto pozwoli zawsze pamiętać o spełnieniu warunków bezpłatnego konta.

Nowy design serwisu umożliwia m.in. również szybką ocenę stanu finansów. Całe menu zostało uproszczone, dzięki czemu nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna. W nowym serwisie pojawiły  się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje dla klienta, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane przez niego czynności. Dodatkowo sposób prezentowania podsumowania finansów dostosowany został do możliwości, jakie daje regulacja PSD2.

Źródło: Bank Millennium