Nowy, minimalistyczny serwis internetowy PKO Banku Polskiego

Ruszył nowy serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Za koncepcję
i realizację odpowiedzialna była agencja K2.


Odświeżona szata graficzna, szybszy dostęp do najważniejszych informacji, wyszukiwarka bankomatów w telefonie, intuicyjna, wygodna porównywarka kont, prostsze logowanie oraz dostosowanie do przeglądania na urządzeniach mobilnych – to tylko część ułatwień, jakie K2 wprowadziło w nowym serwisie internetowym banku.

Jego budowa była ogromnym przedsięwzięciem – 15 000 podstron do ułożenia, dopasowanie ich do wszystkich urządzeń mobilnych, optymalizacja serwisu pod kątem SEO, wreszcie – przystosowanie strony do różnych grup odbiorców – w tym także osób niedowidzących – sprawiły, że jeden z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej stał się jeszcze bardziej przyjazny swoim klientom.

Serwis został zaprojektowany i wykonany w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodny odczyt serwisu na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dodatkowo strona jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

Prace nad projektem prowadzone były przy użyciu metodyki Agile, która pozwoliła elastycznie zarządzać działaniami dedykowanych zespołów i dostarczyć nowy portal zgodnie z założonym wstępnie terminem.

Nowy serwis dostępny pod adresem: www.pkobp.pl

Przewodnik po nowym serwisie: https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/nowy-portal-informacyjny-pkobp-pl-poznaj-szczegoly/

Video prezentacja nowego serwisu: www.youtube.com/watch?v=Vudh8yfKXBo