Nowy pomysł na ubezpieczenia – Aviva dla Rodziny

Aviva, jeden z największych ubezpieczycieli w kraju, wszedł na rynek franczyz z niecodziennym pomysłem – placówkami Aviva dla Rodziny. Oddziały, w których w ciepłej, domowej atmosferze można porozmawiać o ubezpieczeniach i finansach działają już we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu. W najbliższym czasie Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek. I wciąż poszukuje partnerów.


Franczyzobiorcy Aviva dla Rodziny – obok szerokiej oferty ubezpieczyciela – mogą proponować swoim klientom produkty kilkunastu banków (m. in. kredyty hipoteczne, gotówkowe, firmowe) oraz ubezpieczenia majątkowe indywidualne i korporacyjne innych towarzystw. – Dzięki współpracy z Expanderem, jedną z największych firm doradztwa finansowego w Polsce, jesteśmy w stanie zaproponować naszym partnerom wyjątkowo szeroką, niespotykaną na rynku ofertę produktową – mówi Tomasz Banasiak, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej w Avivie.

To niejedyny wyróżnik placówek Aviva dla Rodziny. Zaskakuje także sam ich wystrój. Nie ma tu biurek i plastikowych krzeseł. Są za to wygodne kanapy, miękkie poduszki, kolorowe dywany i ściana, po której najmłodsi mogą swobodnie rysować. Domowego klimatu dopełniają powieszone na ścianach zdjęcia właścicieli. Na gości czeka kawa i domowe ciasto.

– Z badań, jakie przeprowadziliśmy, wynikało, że standardowy format placówki finansowej nie zawsze jest atrakcyjny dla potencjalnych klientów – mówi Tomasz Banasiak. – O finansach wolimy rozmawiać w przyjemnej, domowej atmosferze, ale nie wszyscy chcą zapraszać agenta ubezpieczeniowego do swojego domu. To właśnie z tej potrzeby narodził się pomysł placówek Aviva dla Rodziny.

O tym, jak w praktyce wygląda ten nowy na polskim rynku koncept, można przekonać się we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu. W najbliższym czasie Aviva planuje uruchomienie kolejnych sześciu placówek: w Krakowie, Rawie Mazowieckiej, Ostrowcu Świętokrzyskim, Rybniku, Suwałkach i Warszawie. – Pierwsze placówki udowodniły nam, że ten pomysł ma szansę, by odnieść sukces, dlatego plany na 2016 rok związane z rozwojem sieci Aviva dla Rodziny mamy ambitne – podsumowuje Tomasz Banasiak i zaprasza do współpracy kolejnych partnerów, którzy są zainteresowani branżą finansowo-ubezpieczeniową, ale czują się znudzeni tradycyjnymi rozwiązaniami.

/ Aviva