Z początkiem kwietnia UNIQA uruchamia internetowy Portal Obsługi Sprzedaży – narzędzie sprzedażowe nowej generacji dla sprzedawców i partnerów Grupy.
– Wdrożenie nowego Portalu Obsługi Sprzedaży jest kolejnym krokiem w realizacji naszej misji Ubezpieczyciela Nowej Generacji. Ambicją i celem UNIQA jest dostarczanie jak najnowocześniejszych rozwiązań – zarówno produktowych, jak i procesowych – umożliwiających maksymalnie komfortową i efektywną pracę naszych sprzedawców i partnerów – mówi Hans Christian Schwarz, wiceprezes spółek Grupy UNIQA w Polsce.
Portal Obsługi Sprzedaży jest systemem online, dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej, zapewniającym bardzo szerokie funkcjonalności:
* Obsługa ubezpieczeń: przygotowanie ofert, wystawianie polis online, rejestracja polis wystawionych papierowo oraz przegląd portfela sprzedawcy. Pozwala na wznowienie istniejącej polisy za pomocą „jednego przycisku”. Polisa wystawiana jest zgodnie z aktualną taryfą i jednocześnie jest rejestrowana w systemie.
* Przegląd klientów: przeglądanie bazy klientów sprzedawcy wg zadanych kryteriów (np. wg przedziału wiekowego, miejsca zamieszkania, posiadanych produktów). Umożliwia łatwą identyfikację potrzeb i możliwości w ramach posiadanego portfela, m.in. cross-selling produktów.
* Przegląd szkód: pozwala na klasyfikowanie klientów wg poziomu szkodowości.
* Prowizje: bieżąca informacja nt. wypłat otrzymywanych z UNIQA.
* Planowanie sprzedaży: planowanie i monitoring realizacji planów sprzedażowych – zarówno własnych, jak i jednostek podległych.
* Aktualności: bieżące informacje przekazywane z centrali UNIQA do sieci sprzedaży, odpowiednio sprofilowane wg odbiorcy.
* Zadania i Kalendarz: automatycznie informuje o nadchodzących terminach, m.in. wygaśnięcia polis lub opłacenia rat za daną polisę. Pozwala planować działania sprzedażowe na wybrany okres oraz zlecać zadania do realizacji i je rozliczać.
– Funkcjonalności, jakie zapewnia Portal Obsługi Sprzedaży, zdecydowanie wpłyną na jakość i organizację pracy naszych agentów, dyrektorów jednostek sprzedażowych i managerów centrali. Jesteśmy przekonani, że docenią je również współpracujący z UNIQA brokerzy ubezpieczeniowi i dealerzy samochodów – zapewnia Schwarz.
Portal Obsługi Sprzedaży nie wymaga instalacji na komputerze, jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Zapewnia dostęp do produktów majątkowych i życiowych w jednym miejscu, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Dzięki budowie modułowej, możliwa jest jego stała rozbudowa, w oparciu o bieżące potrzeby i sugestie użytkowników.
Od strony technicznej za system odpowiada Comarch – polski integrator systemów informatycznych i dostawca własnych produktów dla najważniejszych sektorów gospodarki.
Źródło: UNIQA