Nowy PR Manager w agencji „Grupa ABK”

Gerard Parzelski ma 30 lat. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wiedzę z dziedziny PR zdobył na studiach podyplomowych oraz wielu kursach i szkoleniach. W roku 2001 ukończył Londyńską Szkołę Public Relations. Wieloletni wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu public relations, reklamy oraz opinii publicznej. Pomysłodawca oraz organizator Europejskiej Konferencji Public Relations. Wcześniej pracował m.in. jako specjalista ds. PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz jako rzecznik prasowy w instytucjach publicznych. Autor 6 publikacji o tematyce public relations, marketingu politycznego i reklamy.

Agencja marketingowa ABK od 1991 roku świadczy usługi z zakresu wybranych narzędzi marketing-mix. Obejmują one m.in. opracowywanie i koordynację strategii marketingowych, kampanie above the line, below the line, public relations, organizację imprez oraz tworzenie projektów multimedialnych.