Nowy pracownik w Stołecznym Zarządzie Rozbudowy Miasta

Ma 27 lat. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu. W latach 2000-2003 odpowiadał za PR w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów w Częstochowie, a w latach 2003-2004 doradzał w tym zakresie Przewodniczącemu Komisji Krajowej NZS. Specjalizuje się w marketingu politycznym i od 10 lat uczestniczy we wszystkich kampaniach wyborczych, przechodząc kolejno przez różne szczeble zaangażowania od wolontariusza, członka sztabu, aż po konsultanta politycznego. Jest pomysłodawcą i współtwórcą Instytutu Marketingu Politycznego. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał pracując między innymi dla Citigroup i GE Money Bank. Tam nauczył się profesjonalizmu w działaniu i anglosaskiego podejścia do etosu pracy. Współpracował również z Neuron Agencja Public Relations.