Nowy proces wnioskowania o konta walutowe dla klientów od 13 do 17 lat w IKO/iPKO

28 czerwca PKO BP uruchomił nowy proces otwarcia konta walutowego w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO dla młodzieży od 13 do 17 lat (dotychczas taki klient konto walutowe mógł otworzyć wyłącznie w oddziale).

fot. MOZCO Mateusz Szymanski, Shutterstock

Konto walutowe może otworzyć:

· rodzic dla nastolatka w swoim IKO lub iPKO lub

· nastolatek samodzielnie wnioskując w IKO lub iPKO (otwarcie rachunku po akceptacji wniosku przez rodzica).

Konto walutowe jest jednym z elementów pakietu walutowego. Oprócz konta w skład pakietu wchodzi także karta wielowalutowa i kantor internetowy.

W czasie otwierania konta można od razu podpiąć je do karty wielowalutowej i aktywować kantor. Cały proces zajmie kilka kliknięć i można go przejść nawet na lotnisku, czy w trakcie wyjazdów zagranicznych. To idealne rozwiązanie szczególnie w okresie wakacji.

Co zyskuje klient z pakietem walutowym?

– Bezpłatne konto walutowe

Do wyboru jest 9 walut: EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.

– Jedna karta – wiele walut

Klient korzysta z jednej karty wydanej do konta w PLN. Może ją podpiąć do 9 kont w różnych walutach. Karta wielowalutowa pozwala wypłacać gotówkę oraz płacić w kraju, za granicą, przez internet – bez przewalutowania.

– Kantor internetowy

Wymiana waluty w każdej chwili, kiedy jest potrzeba, a pieniądze od razu trafią na konto walutowe.

Źródło: PKO BP