Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadziło kolejny produkt dla klientów Banku Pocztowego, swojego strategicznego partnera w segmencie bancassurance. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) adresowane jest do osób zaciągających pożyczki i kredyty w Banku Pocztowym.
Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące w 100 proc. do Poczty Polskiej pogłębia strategiczną współpracę w Bankiem Pocztowym. – Współpracę z Bankiem Pocztowym na polu bancassurance traktujemy priorytetowo. Chcemy zapewnić jego klientom obsługę na najwyższym poziomie, dlatego systematycznie staramy się poszerzać ofertę o nowe produkty – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Współpraca ta jest realizacją strategii rozwoju Pocztowego TUW do końca 2015 r., zakładającej znaczące zwiększenie sprzedaży prostych i tanich ubezpieczeń dla klientów indywidualnych za pośrednictwem Poczty Polskiej, Banku Pocztowego oraz Pocztowej Agencji Usług Finansowych.
Klienci banku lepiej chronieni
Zakres ubezpieczenia NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) dla osób zaciągających pożyczki gotówkowe w Banku Pocztowym, obejmuje:
- śmierć ubezpieczonego (kredytobiorcy) w następstwie nieszczęśliwego wypadku lub w wypadku w ruchu drogowym;
- trwałe inwalidztwo całkowite lub częściowe kredytobiorcy w wyniku nieszczęśliwego wypadku;
- świadczenie pieniężne za każdy dzień pobytu w szpitalu wyniku nieszczęśliwego wypadku.
Ochrona z tytułu ubezpieczenia NNW dla kredytobiorców Banku Pocztowego działa na terytorium Polski, jak i poza jej granicami. Ubezpieczenie dostępne jest w trzech wariantach i kosztuje już od 8 zł miesięcznie (składkę pobiera Bank Pocztowy). Umowa zawierana jest maksymalnie na 5 lat (60 miesięcy). W zależności od wariantu suma ubezpieczenia (górna granica odpowiedzialności finansowej Towarzystwa) wynosi od 30 tys. do 150 tys. zł. Świadczenie uzyskane z tytułu ubezpieczenia NNW umożliwia spłatę rat kredytu zaciągniętego w Banku Pocztowym w sytuacji, gdy kredytobiorca w wyniku nieszczęśliwego wypadku jest trwale lub częściowo niezdolny do wykonywania pracy zarobkowej. Pozwala też na uregulowanie zobowiązań wobec banku przez spadkobierców (gdyby doszło do śmierci kredytobiorcy).
Obiecujące efekty współpracy
Ubezpieczenie NNW jest dostępne dla klientów Banku Pocztowego od 25 lutego. To już drugi produkt wdrożony we współpracy z partnerem strategicznym Towarzystwa. W październiku posiadacze kart płatniczych Banku Pocztowego otrzymali możliwość wykupienia ubezpieczenia, które zapewnia odszkodowanie w sytuacji, gdy dojdzie do: nieuprawnionego użycia karty, rabunku gotówki pobranej z bankomatu albo terminala POS. Podobną ochroną będą objęci też posiadacze i użytkownicy kart kredytowych Banku Pocztowego.
– Systematycznie staramy się poszerzać naszą ofertę bancassurance, czego efektem są kolejne nowe produkty w ofercie Banku Pocztowego. Segment bancassurance jest jednym z ważnych filarów naszej strategii rozwoju do końca 2015 r. Współpraca na tym polu, także z innymi bankami, pozwoli nam nie tylko zwiększyć przychody, a też lepiej zdywersyfikować portfel, co przełoży się pozytywnie na wyniki finansowe w kolejnych latach – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowego TUW.
Źródło: Pocztowe TUW