Najnowszym efektem współpracy Banku Handlowego w Warszawie SA z MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. jest program oszczędnościowy „Polisa na Dobre Życie” – indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie łączące bezpieczną formę oszczędzania z odpowiednio dopasowanym poziomem ochrony ubezpieczeniowej życia i zdrowia. W ramach nowego programu część środków inwestowana jest w obligacje Skarbu Państwa, papiery dłużne i inne bezpieczne instrumenty finansowe. Udział w zysku naliczany jest przez cały okres udzielania ochrony ubezpieczeniowej, już po upływie pierwszego roku ochrony. Po zakończeniu ochrony w ramach programu klienci otrzymują sumę ubezpieczenia na dożycie, która może być powiększona o udział w zysku. Suma ubezpieczenia na dożycie to świadczenie gwarantowane, dwukrotnie wyższe niż suma ubezpieczenia na życie.
Możliwość przystąpienia do programu mają zarówno posiadacze Konta Osobistego Citibank, jak i posiadacze Karty Kredytowej Citibank; do wyboru mają oni gwarancję ochrony na 10, 15 lub 20 lat i możliwość płacenia składek w trybie miesięcznym, kwartalnym, półrocznym lub rocznym, z rachunku konta osobistego lub karty kredytowej. Przystępujący do programu klienci objęci są ochroną na życie i dożycie w ramach umowy podstawowej; mogą oni również skorzystać z umów dodatkowych (np. na wypadek poważnego zachorowania, śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem).
Współpraca Citibank Handlowy z MetLife (poprzednio CitiInsurance Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.) sięga 2002 roku. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Citibank Handlowy z MetLife był „Program oszczędnościowy z ubezpieczeniem na życie” umożliwiający klientom banku bezpieczne inwestowanie środków przy jednoczesnym zapewnieniu kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej. W krótkim czasie zakres współpracy obu instytucji uległ rozszerzeniu o ubezpieczenia na życie dla posiadaczy kart kredytowych i kredytów gotówkowych. Ten ostatni produkt od niedawna zapewnia dodatkowo ochronę na wypadek niezdolności do pracy oraz utraty pracy przez kredytobiorcę.
Nowatorskim przedsięwzięciem w ramach współpracy obu instytucji było wykorzystanie narzędzi marketingu bezpośredniego do oferowania ubezpieczeń na życie z przeważającą częścią ochrony od następstw nieszczęśliwych wypadków. Od uruchomienia projektu w 2003 roku ponad 60 tysięcy Klientów kupiło ubezpieczenie właśnie przez telefon.
W okresie ostatniego roku oferta produktów opracowanych przez Citibank Handlowy z MetLife została rozszerzona o polisę lokacyjną (Polisa Gwarancyjna) i ubezpieczenie zapewniające wypłatę świadczenia ubezpieczeniowego w przypadku hospitalizacji i zabiegów operacyjnych (Hospitalizacja Profit).
W lipcu 2005 roku MetLife, Inc przejął firmę Travelers Life & Annuity, a tym samym praktycznie całość międzynarodowej działalności ubezpieczeniowej Citigroup, w tym także CitiInsurance. We wrześniu CitiInsurance zmieniło nazwę na „MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.”
Zakres produktów oferowanych przez MetLife w Polsce obejmuje: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia dla kredytobiorców i posiadaczy kart kredytowych oraz ubezpieczenie terminowe obejmujące ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów pobytu w szpitalu, oferowane posiadaczom kont osobistych i kart kredytowych. Dystrybucja ubezpieczeń na życie i kredytowych odbywa się za pośrednictwem kanałów dystrybucji banku, takich jak oddziały, placówki CitiGold i CitiFinancial (consumer finance business), obejmujące zasięgiem cały obszar Polski. Dystrybucję poprzez sieć banku uzupełniają działania sprzedaży bezpośredniej, prowadzone za pośrednictwem