Nowy Semestr patronem medialnym Baru 6

Grupa ATM – producent Baru – podpisała umowę medialna na wyłączność z jednym z najbardziej poczytnych i żywych magazynów studenckich – Semestrem.

„To pierwsze tak duże przedsięwzięcie w karierze tego młodego prężnego medium – zauważa Łukasz Michalak z Semestru. Polsat obserwował nasz rozwój i dostrzega korzyści z poszerzenia kręgu swoich odbiorców. Umowa pozwoli zmienić oblicze Baru w myśl jego nowej formuły >. Chcemy wciągnąć do oglądania nowa ogromna rzesze widzów, jakimi są intelektualiści, do tej pory przez Bar zupełnie ignorowani.”

Pomysł na nowy Bar powstał w zespole kreatywnym Semestru. „Wiedzieliśmy, ze producenci szukają nowego pomysłu, nowej mocnej idei, która poniesie program i przywróci mu świeżość, nieśmiało przedstawiliśmy im nasz pomysł – i okazało się to strzałem w dziesiątkę” – mówi Michalak.

Ani Semestr, ani producent nie chce zdradzić szczegółów nowej formuły programu, z nieoficjalnych źródeł wiemy jednak, ze nie będzie to juz tylko zwykły realisty show, formuła została znacznie poszerzona, a przed nowymi uczestnikami staną o wiele trudniejsze zadania. Twórcy zapowiadają kolejna rewolucje w TV.

Nowy Bar z Semestrem to: nowi uczestnicy, szersza publiczność i nieograniczone

możliwości.

„Nie odcinamy się jednak od przeszłości – mówi reżyser widowiska – dlatego honorowym rektorem Baru 6 zostanie znana juz z wcześniejszych edycji członkini MENSA Polska – Doda Elektroda”.