Po 10 latach BZWBK radykalnie zmienia swój serwis bankowości internetowej. Nowy portal jest wygodniejszy, bardziej czytelny i bezpieczny. Umożliwia szybkie nabywanie produktów bankowych i został stworzony w oparciu o uwagi Internautów.
Bank Zachodni WBK przygotowywał nowy portal przez rok. Poprzednie rozwiązanie zostało opracowane 10 lat temu i nie uwzględniało postępu, jaki dokonał się w Internecie w zakresie ergonomii i oferowania usług. Tym, co przede wszystkim zwraca uwagę to nowa, bardziej czytelna, wykorzystująca większą czcionkę, szata graficzna portalu. Wraz z nią zmieniono również menu, które umożliwia szybkie poruszanie się po całym serwisie Obecnie użytkownicy mogą odnaleźć w jednym miejscu interesujące ich informacje, a nawet częściowo spersonalizować menu. Skrócono również czas realizacji transakcji o jeden klik.
Usługi „na klik”
Nowością nowego serwisu jest możliwość otwierania kont osobistych i nabywania kart płatniczych tylko za pośrednictwem Internetu, „na klik” – bez konieczności podpisywania i odsyłania dokumentów bankowych. Umożliwia to nowa umowa usług elektronicznych, którą można zamówić na klik. Podobnie, jak w poprzednim systemie za pośrednictwem nowego BZWBK24 można również składać wnioski o kredyt i karty kredytowe oraz zakładać lokaty. Ponadto nowy serwis BZWBK24 jest wzbogacony o informacje o kartach kredytowych Klienta oraz harmonogram spłat kredytu (eHarmonogram).
W nowym serwisie można również wygodnie zarządzać danymi i ustawieniami produktów: zmienić adres do korespondencji (adres Klienta oraz adres dla konta), aktywować i odblokować kartę kredytową oraz zmienić PIN.
Bezpieczeństwo BZWBK24
BZ WBK od zawsze dbał o stosowanie na swoim portalu najlepszych zabezpieczeń. Wprowadzając nowy serwis bank wzmocnił jeszcze zabezpieczenia na etapie logowania. Wprowadzono PIN obrazkowy, który chroni przed phishingiem (przestępstwo polegające na wyłudzaniu danych w Internecie). Ponadto użytkownicy serwisu przy zmianie hasła będą proszeni o hasło min. 8 –znakowe oraz będą zachęcani do aktywacji usługi 3D-Secure dla kart używanych do dokonywania płatności w Internecie.
Ergonomia BZWBK24
W nowym serwisie BZWBK24 zoptymalizowano procesy zlecania dyspozycji – są one teraz szybsze. Dodano również podpowiedzi – bezpośrednio na ekranach, na których zleca się dokonywanie operacji. Nowy serwis dostosowano do indywidualnych potrzeb użytkowników. Klienci mogą na przykład stworzyć własną listę telefonów do doładowania oraz wybrać domyślny rachunek do obciążeń (z którego będą zlecane przelewy).
Źródło: BZWBK