Nowa szata graficzna serwisu www eurobanku w technice RWD jest już dostępna. Za wdrożenie odpowiada agencja MindChili, opiekująca się stroną od 2008 roku. Prezentację nowej strony z narracją Piotra Adamczyka można zobaczyć również w krótkim filmie.
Nowy projekt graficzny został przygotowany przy współpracy z działem marketingu banku. Impulsem była zmiana wizerunku na bank uniwersalny, a także potrzeba ułatwienie dostępu klientom korzystającym z urządzeń mobilnych.
Zmiany graficzne, nie wpłynęły na architekturę informacji na podstronach z ofertą produktową banku. Dzięki czemu użytkownik, który dotychczas szukał opłat i prowizji w zakładkach dostępnych pod krótką prezentacją produktu, znajdzie je także na nowej wersji w tym samym miejscu. Najbardziej widoczna zmiana w nawigacji to przeniesienie menu bocznego do rozwijanego menu głównego. Więcej można zobaczyć na stronie www.eurobank.pl lub prezentacji w narracji Piotra Adamczyka na YouTube.