Witryna jest przyjazna w nawigacji oraz wzbogacona o animacje. Interesującym i dość nowatorskim rozwiązaniem jest wykorzystanie animacji obrazującej w jaki sposób serwis ten zobaczyłaby osoba z rozwiniętą retinopatią (powikłaniem cukrzycy, którego aż 75% chorych na cukrzycę obawia się najbardziej).
Jej uruchomienie było odpowiedzią na codzienne problemy, z jakimi spotykają się lekarze każdego dnia w walce z cukrzycą, którą coraz częściej określa się mianem epidemii XXI wieku. – Serwis ten jest mocno rozbudowaną i na bieżąco aktualizowaną bazą wiedzy z analizami konkretnych przypadków i wskazówkami dotyczącymi ich leczenia. Istnieje również możliwość dyskusji i wymiany doświadczeń na forum – mówi Adrian Szulczyński, Managing Director w casusBTL.
Za pośrednictwem strony, rejestrujący się lekarz medycyny otrzyma dostęp do szerokiej bazy wiedzy, aktualnych wiadomości z kraju i ze świata oraz możliwość zaprenumerowania magazynu „Diabetologia na co dzień”. Natomiast pacjent uzyska dostęp do informacji stworzonych specjalnie dla niego.
Strona www.hba1c.pl jest kolejnym etapem kampanii i strategii komunikacyjnej w dziedzinie diabetologii. Hasłem kampanii i programu edukacyjnego jest „HbA1c – kontrola cukrzycy na dobrym poziomie”. Głównym celem kampanii jest edukacja lekarzy oraz pacjentów, poprawa medycznej opieki nad pacjentem, osiągnięcie większej intensyfikacji leczenia oraz poprawa współpracy i komunikacji między lekarzami różnych specjalizacji.
Nie jest to pierwsza kampania realizowana przez casusBTL, w ramach której agencja tworzy stronę internetową. W 2004 roku agencja stworzyła portal ergo.energis.pl. Portal był dostępny po wcześniejszym zalogowaniu, zawierał działy takie jak: przegląd prasy, baza wiedzy, oferta Energis, magazyn, liczne konkursy o tematyce podróżniczej oraz sportowej.