Nowy serwis mobilny iPKO już działa

Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO jest już dostępna. Oprócz zmian w warstwie graficznej, łatwo dostrzec kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie. Wygodniejsza nawigacja, szybki podgląd historii transakcji oraz możliwość spłaty karty kredytowej to tylko niektóre zalety nowego rozwiązania.


Wygląd mobilnego iPKO nawiązuje do stylistyki aktualnych serwisów PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.

Nowy serwis mobilny to między innymi:

– Rozwijając serwisy bankowości mobilnej i elektronicznej chcemy zadbać o wszystkich klientów i dostosowywać nasze rozwiązania do ich codziennych potrzeb. Wielu z nich korzysta, nie tylko z aplikacji IKO, ale również serwisu mobilnego. Dlatego zależy nam, aby również mobilna wersja serwisu iPKO odpowiadała najwyższym standardom. Oba kanały mobilne z założenia ze sobą współpracują – stąd właśnie wśród wielu nowości, jakie oferuje nowy serwis mobilny iPKO, pojawiła się także możliwość pobrania aplikacji mobilnej IKO – mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.