Nowy serwis Pekao SA

Janmedia zajęła się kompleksową kreacją serwisu. Od opracowania strategii, poprzez kreację i redagowanie tekstów po projekty graficzne i wdrożenie systemu CMS. Warto podkreślić, że zarówno zawartość jak i struktura serwisu opracowane zostały ściśle według wskazówek uzyskanych podczas specjalnie przeprowadzonych badań wśród klientów i potencjalnych klientów Banku. Dodatkowym elementem wdrożenia było przygotowanie angielskojęzycznej wersji serwisu. Zaangażowanie w projekt biura Janmedia w Waszyngtonie pomogło zapewnić najwyższy poziom tłumaczeń.

Podstawowym celem kreacji serwisu internetowego było podkreślenie nowoczesności oraz międzynarodowego charakteru banku PEKAO – mówi Paweł Cichoń, dyrektor kreatywny w Janmedia – Skupiono się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu korporacyjnego, aby zawarte w nim informacje były łatwo dostępne oraz zaprezentowane w przejrzystej formie, a stworzone rozwiązania graficzne, fundamentem jednolitej i rozpoznawalnej kreacji internetowej banku.

Techniczną stronę serwisu oparto na platformie Rainforest CMS, która zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa i elastyczności.

Starannie zaplanowana architektura informacji sprawia, że wystarczą dwa, maksymalnie trzy kliknięcia, aby odnaleźć każdą poszukiwaną informację. W razie pytań, klienci mogą skorzystać z jednej z wielu różnorodnych form kontaktu jakie umożliwia serwis WWW – formularz maila, spis adresów placówek i Centrów Klienta Korporacyjnego, formularz „pytania do eksperta” itd

Przejrzystość, intuicyjność nawigacji i krótki czas dotarcia do informacji jest mocną stroną serwisu – mówi Sebastian Łuczak, odpowiedzialny ze strony Pekao SA za projekt uruchomienia nowego serwisu – Jest to główne oczekiwanie klientów korporacyjnych wobec banku. W serwisie korporacje.pekao.com.pl zostało w pełni zrealizowane.

Ułatwiono też pracę użytkownikom międzynarodowych korporacji. Mogą oni odnaleźć dokument w polskiej wersji serwisu a następnie jednym kliknięciem otrzymać jego wersję w j.angielskim.

Serwis pozwala też na bezpłatne skorzystanie z wiedzy ekspertów Pekao SA. Dział Porady sukcesywnie powiększa się o aktualne analizy, felietony oraz poradniki. Umożliwiono też bezpośrednie zadawanie pytań poprzez formularz on-line. Najciekawsze z pytań, wraz z odpowiedziami są opublikowane w formie FAQ.

Klienci uzyskali również dostęp do stale aktualizowanych kursów. Co ważne, dzięki kanałom RSS mogą oni otrzymywać Informacje z Banku wprost na swój pulpit. Każda informacja trafi do nich zaraz po opublikowaniu jej w serwisie.