Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła nowy serwis internetowy firmy Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Skandia.pl został gruntownie zmodernizowany i rozbudowany zgodnie z aktualnymi trendami i dobrymi praktykami użyteczności serwisów. Za wdrożenie portalu odpowiada firma Intercon Systems.
Szereg funkcjonalnych narzędzi, które pozwalają na zaawansowane wyszukiwanie treści, wygodny i przejrzysty interfejs czy intuicyjna nawigacja to jedne z wielu zmian, jakie przeszedł dotychczasowy serwis Skandia.pl. Zupełnej przebudowie uległa struktura strony głównej i podstron, a podział na wygodne moduły funkcjonalne pozwala na szybką prezentację szerokiej oferty funduszy, poznanie możliwości Investbox, czy umówienie się na spotkanie z doradcą.
„Chcieliśmy stworzyć nowoczesny, funkcjonalny serwis, który będzie maksymalnie przyjazny dla odbiorcy. Tak, by mógł on przy pomocy minimalnej liczby kliknięć, otrzymać wszystkie potrzebne informacje i podjąć najlepszą dla siebie decyzję.” – podkreśla Agnieszka Świderska, Samodzielny Specjalista ds. Marketingu z firmy Skandia.
Zarówno projektowanie architektury, jak i kreacji serwisu zostało wsparte przeprowadzonymi badaniami na temat użyteczności oraz postrzegania przez użytkowników.
Zadaniem respondentów było wykonanie przygotowanych scenariuszy, które polegały głównie na odnalezieniu najistotniejszych elementów w nowej odsłonie serwisu Skandia.pl. Dodatkowo badani wzięli udział w ankiecie, która pozwoliła określić poziom ich satysfakcji z eksploracji. Analiza nagrań wykonanych w trakcie badania pozwoliła poznać mocne strony serwisu oraz znaleźć elementy, które utrudniają lub uniemożliwiają sprawne korzystanie z platformy. Drugie badanie zostało przeprowadzone przy pomocy eyetrackera – urządzenie to sprawdza trajektorię ruchu gałki ocznej i czas skupienia na poszczególnych obiektach. Dzięki niemu zweryfikowano, które elementy serwisu są najczęściej oglądane, a które pomijane przez wzrok lub rozpraszające uwagę użytkowników.
Serwis został stworzony w pełni w RWD (Responsive Web Design).
To kolejna realizacja GoldenSubmarine dla Skandia Życie TU S.A. Agencja przez dwa lata z rzędu odpowiadała za realizację kampanii Pozytywne Obroty (www.pozytywneobroty.pl).