Nowy spot wizerunkowy Banku Millennium, mecenasa festiwalu Millennium Docs Against Gravity

W związku ze zbliżającą się jubileuszową 20. edycją festiwalu Millennium Docs Against Gravity Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot wizerunkowy, w którym mówi o wartościach, jakie mu przyświecają, promując jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych. Bank jest mecenasem festiwalu nieprzerwanie od 18 lat.   

fot. Shutterstock

– Spot jest o świecie, ludziach, naturze, o wsparciu klimatu, środowiska, o różnorodności. Jest o nas – mówi Iwona Jarzębska, dyrektorka Departamentu Public Relations w Banku Millennium. –  W Banku Millennium od lat w trosce o ziemię promujemy ochronę środowiska i poszerzamy świadomość ekologiczną. Podobnie jak wspierany przez nas festiwal Millennium Docs Against Gravity, z którym wyznajemy te same wartości. Z dumą towarzyszymy festiwalowi już od 18 lat i obserwujemy, jak wspaniale się rozwija. To najważniejsze przedsięwzięcie kulturalne wspierane przez bank. Chcemy się nim dzielić z jak najszerszą publicznością. Porusza wiele ważnych i trudnych tematów, z którymi jako ludzie i społeczeństwa musimy się zmierzyć, m.in. wojny, którą mamy za progiem i jej mechanizmów. Jednym z ważniejszych jest ochrona planety – klimatu i środowiska naturalnego, w tym zagrożonych gatunków i obszarów leśnych, odgrywających kluczową rolę w walce z globalnym ociepleniem. Idea ta towarzyszy Grupie Banku Millennium od dawna. Wspierając wydarzenie chcemy nie tylko ułatwiać dostęp do świata kultury, ale też do debaty społecznej w bardzo szerokim zakresie – dodaje Iwona Jarzębska.

To jest NASZ ŚWIAT.

Cały świat, mały świat, wielki świat.

Zatrważający, zachwycający, zadziwiający.

Świat, o który warto walczyć.

Świat, wobec którego nie można pozostać obojętnym

Bądźmy za niego odpowiedzialni!

Bank Millennium dba o to, co najważniejsze:

środowisko, kulturę, lokalne społeczności.

Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię Banku Millennium na lata 2022-2024. W zakresie zrównoważonego rozwoju zaplanowano między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu.

Spot wizerunkowy można obejrzeć na kanale banku na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ssNEvt7Nxtk. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz Tik Toku a także kontekstowo w serwisach Filmweb, naekranie.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl oraz wp.pl. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Bank Millennium jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu już od 2006 roku.

Bank Millennium jest kulturalnie zaangażowany od ponad 30 lat. Równolegle do działalności biznesowej wspiera przedsięwzięcia kulturalne o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Jest mecenasem kultury 360°, promuje sztukę w niemal wszystkich jej formach, m.in.: muzykę, malarstwo, rzeźbę, film, teatr, fotografię, literaturę i performance. Sięga po kulturę niszową i popularną, i jest z założenia partnerem długoterminowym.

Więcej o mecenacie banku na stronach:

https://www.bankmillennium.pl/o-banku/centrum-prasowe/mecenat-kultury

https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/31803676/Raport_ESG_za_rok_2022.pdf

Więcej o festiwalu na:

www.mdag.pl

Źródło: Bank Millennium