Nowy system bankowości internetowej db easyNET Deutsche Bank PBC

Nowy db easyNET oferuje szereg atrakcyjnych funkcjonalności, usprawnień oraz znacznie większą wydajność realizacji zleceń internetowych.

Nowe funkcjonalności obejmują między innymi:

W najbliższym czasie system zostanie rozbudowywany o kolejne funkcjonalności, m.in

Komentarz: Paweł Burkiewicz – Dyrektor Departamentu Rozwoju i Strategii

Nasz nowy system bankowości elektronicznej db easyNET został zbudowany w oparciu o analizę opinii i oczekiwań naszych Klientów. Nowa aplikacja będzie rozwijana
w zauważalnym dla Klientów tempie, nie tylko poprzez dodawanie nowych funkcjonalności, takich jak: wyciągi elektroniczne, zlecenia przez SORBNET, niemiecka wersja językowa, moduł zleceń giełdowych i inne; ale również poprzez usprawnianie ergonomii pracy z aplikacją w oparciu o bieżące uwagi, jakimi dzielą się z nami Klienci. Równocześnie prowadzimy zaawansowane prace nad modernizacją systemu db powerNET (bankowość internetowa dla firm), w ramach którego już została wdrożona nowa platforma techniczna zdecydowanie poprawiająca szybkość obsługi zleceń Klientów, a w planach jest uruchomienie szeregu usprawnień i nowych funkcjonalności takich jak realizacja zleceń masowych czy zupełnie nowy, wygodniejszy sposób korzystania z wyciągów elektronicznych. Naszą ambicją jest ciągłe doskonalenie systemów bankowości internetowej, ponieważ to one są w dużej mierze dla Klienta wizytówką Banku i muszą pracować efektywnie, być ergonomiczne i zapewniać Klientom komfort korzystania z oferty Banku.

O systemach bankowości internetowej Deutsche Bank PBC S.A.:

Deutsche Bank PBC wdrożył bankowość internetową w połowie 2002 roku w ramach systemu skierowanego do klientów indywidualnych oraz małych firm. Za wdrożenie usług online bank został wyróżniony w konkursie Gazety Bankowej w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny roku”. W 2003 roku bank wdrożył w tym systemie moduł zleceń zagranicznych. Rok później, do oferty wprowadzony został kolejny system db powerNET – tym razem skierowany stricte do klientów biznesowych. W ciągu następnych lat bank wdrażał usprawnienia funkcjonalne w obu aplikacjach, a kolejny ważny krok zrobił w 2007 roku, udostępniając klientom indywidualnym możliwość składania zleceń na rejestrach funduszy inwestycyjnych (otwarcie rejestru, nabycie, konwersje, umorzenia).