Wdrożona aplikacja składa się z trzech modułów opracowanych pod kątem potrzeb spółki. Jej podstawową funkcją jest obsługa procesów związanych z bieżącą działalności firmy. Dzięki pełnej automatyzacji procedur, znacznie usprawnia ona nadzór nad rozpatrywaniem wniosków kredytowych, czy zarządzanie bazą danych klientów.
Dodatkowo aplikacja zintegrowana została z nowoczesnym systemem obsługi klienta, opracowanym na bazie autorskiego modułu CRM Empathy Interactive. Rozwiązanie takie zoptymalizowało funkcjonowanie działu handlowego Grupy, gromadząc wszelkie informacje dotyczące obsługiwanych klientów w jednym miejscu.
Trzecim modułem wchodzącym w skład aplikacji, jest zaawansowany panel klienta. Umożliwia on szybki dostęp on-line do wszelkich danych związanych z obsługą bieżących zleceń. Dzięki temu modułowi możliwe jest również np. zgłaszanie przez klientów nowych faktur do sfinansowania.
Za bezpieczeństwo danych gromadzonych przez użytkowników aplikacji odpowiada nowoczesny system zabezpieczeń i weryfikacji, którego jednym z kluczowych elementów jest protokół bazujący na podpisie elektronicznym. Niezawodność systemu gwarantują również procedury ISO 9001, obowiązujące w Empathy.
„System, który przygotowaliśmy na zlecenie Grupy Finansowej Premium, to nowoczesne narzędzie zarządzania procesami w instytucji finansowej – mówi Bartłomiej Rozkrut, Dyrektor ds. Technicznych Empathy Interactive. – Z jednej strony bazuje on na sprawdzonych standardach i rozwiązaniach, z drugiej, jak każda aplikacja dedykowana, zawiera elementy przygotowane pod kątem potrzeb konkretnego klienta”.
System Grupy Finansowej Premium S.A. nie jest pierwszym wdrożeniem realizowanym przez Empathy na zlecenie firmy z szeroko rozumianej branży finansowej. Firma współpracowała min. z wchodzącą w skład Grupy BRE Bank spółką Polfactor.
„Z punktu widzenia klienta, niezwykle ważne jest, aby partner biznesowy rozumiał specyfikę branży, pod kątem której tworzony jest system – mówi Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor handlowy Empathy Interactive – Dzięki współpracy z wieloma instytucjami finansowymi wiemy, które elementy naszych wdrożeń są kluczowe w kontekście odniesienia rynkowego sukcesu .”
Całość aplikacji oparta została o autorskie rozwiązania Empathy Interactive. Za funkcjonalność i logikę nawigacji odpowiada zespół Usability wchodzący w skład Semantiki, marki Empathy.
Wdrożenie systemu faktoringowego nie zamyka współpracy Empathy z GF Premium. W chwili obecnej agencja pracuje na aplikacją usprawniającą obieg dokumentów wewnątrz Grupy.