W ubiegłym roku Francuzi podjęli decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme. Spółka Finplus przeniosła swoją działalność do oddziału banku – Sygma Bank Polska.
Bank będzie nie tylko jak dotychczas wydawał karty kredytowe – będzie w nim również można wziąć pożyczkę gotówkową na telefon oraz kredyt ratalny.
Za zmianami organizacyjnymi poszły również zmiany w zakresie corporate identity nowej isntytucji. Niedawno agencja reklamowa Déjà Vu przygotowała logotyp i materiały reklamowe dla Sygma Bank Polska. Nowa wizualizacja nawiązuje do identyfikacji wizualnej Grupy LaSer. Oprócz logotypu firma zaprojektowała również wizytówki, a także inne materiały komunikacji korporacyjnej, broszurę informacyjną oraz kampanię rebrandingową prowadzoną w prasie. Zmiany w zakresie identyfikacji banku są już widoczne na jego witrynie internetowej www.sygmabank.pl.