Nowy system obsługi klienta w sieci hoteli Marriott

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów hotele sieci Marriott oferują nowy system obsługi klienta przy organizacji konferencji, przyjęć wydarzeń specjalnych. Do 24 godzin od momentu złożenia zapytania hotel przedstawia klientowi wstępną ofertę.

Na ruszającej wkrótce polskojęzycznej stronie internetowej www.marriott.com/WAWPL można znaleźć szereg informacji ułatwiających zorganizowanie spotkania. Użytkownicy serwisu mają łatwy dostęp do takich informacji jak:

– szczegóły dotyczące organizacji konferencji:

– plany sal konferencyjnych

– wyjaśnienia dotyczące stosowanych przy organizacji eventów określeń, np. dotyczących ustawienia sali

– lista niezbędnych do organizacji eventu elementów (m.in. harmonogram przygotowania wydarzenia uwzględniający terminy rezerwacji, wysyłkę zaproszeń, potwierdzenie obecności gości)

Korzystając z usług hotelowych, wszystkich gości rejestruje się przed przyjazdem za pomocą specjalnie przygotowanych formularzy. Pozwala to na wyeliminowanie ewentualnych błędów w nazwiskach oraz skrócenie do minimum czasu oczekiwania na zakwaterowanie, co jest szczególnie ważne w przypadku dużych grup.

Każdy klient od początku do końca wszystkie sprawy załatwia z jedną osobą, która służy pomocą przy organizacji eventu, dba o detale, koordynuje prace ze wszystkimi działami w hotelu (organizacji konferencji, cateringu, zakwaterowania), odpowiada za przygotowanie wydarzenia. Ponadto wewnętrzne procedury hotelu gwarantują kontrolę organizacji