Nowy szef sprzedaży w Xerox Polska

„W najbliższych miesiącach skoncentruję się na rozbudowie sieci partnerskiej Xerox, pod względem jakościowym i ilościowym,” zapowiada Beata Pawełek. „Silna grupa partnerska to wyższe obroty i większe udziały w rynku. Uruchamiamy nowy program, którego celem jest wyłonienie najbardziej aktywnych firm i stworzenie grupy Autoryzowanych Partnerów Xerox. Uzyskają oni dostęp do szerszego portfolio produktów i wiedzy na temat sposobów efektywnej sprzedaży rozwiązań do pracy z dokumentami.”

Beata Pawełek pracuje w firmie Xerox od 1997 roku. Zaczynała na stanowisku Key Account Manager, gdzie odpowiadała za opiekę nad kluczowymi klientami z sektora bankowo-finansowego. Dwa lata później awansowała na stanowisko Business Development Manager. Jej głównym zadaniem było zaadoptowanie korporacyjnej strategii monobrandowego kanału sprzedaży (sieć Koncesjonerów) do specyfiki rynku polskiego. Zajmowała się współtworzeniem i rozwojem firm partnerskich poprzez wielopłaszczyznowe działania, między innymi w zakresie współzarządzania biznesem. Obecnie Xerox Polska współpracuje z 12. firmami o statusie Koncesjonera.

„Stworzenie sieci Koncesjonerów w Polsce w obecnej postaci to wynik pracy całego zespołu,” – dodaje Beata Pawełek. ”Nie ukrywam jednak, że włożyłam w ten projekt wiele serca i uważam go za osobisty sukces.”

Beata Pawełek związana jest z branżą sprzętu biurowego od 1995 roku. Wcześniej, przez cztery lata, prowadziła swoją firmę handlową. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej i Podyplomowych Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W wolnych chwilach czyta książki, jeździ na nartach i podróżuje.