Identyfikacja wizualna nowo powstałej spółki LUKAS Finanse to efekt pracy Mamastudio. Jej celem było wzmocnienie wizerunku instytucji finansowej działającej w obszarze consumer finance, opartej na wartościach takich jak: przejrzystość, nowoczesność, prostota oraz sprawność działania.
Nowy znak Lukas Finanse wpisuje się w kategorię instytucji finansowych, dzięki wykorzystaniu tradycyjnej dla tego sektora kolorystyki.
„Kolor granatowy, który ugruntował kod wizualny dla całego sektora finansowego oznacza przede wszystkim wiarygodność i solidność, kojarzy się z bezpieczeństwem i zaufaniem. Całkowicie zrezygnowaliśmy z obecnego w poprzednim znaku koloru żółtego, ponieważ był zbyt obciążający” – powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner Mamastudio.
Nowy logotyp jest częścią pełnego systemu identyfikacji korporacyjnej stworzonej przez Mamastudio dla Lukas Finanse. Charakteryzuje się on dużą ilością bieli, powietrza, co powoduje, że całość jest elegancka i subtelna, a jednocześnie prosta i przejrzysta.
Źródło: Mamastudio