Nowy wizerunek strony nordea.pl

14 lutego br. uruchomiono nową stronę główną serwisu nordea.pl. Strona posiada bardziej nowoczesny wizerunek.

Bank Nordea postanowił udoskonalić stronę główną serwisu korporacyjnego tak, aby była jeszcze bardziej przejrzysta i przyjazna klientowi. W ostatnich miesiącach bank prowadził prace nad zmianą wyglądu swojej strony głównej. Celem było wprowadzenie zmian, które przyczynią się do jej większej użyteczności oraz implementacji szaty graficznej bardziej przyjaznej internaucie. Cały projekt był tworzony w oparciu o testy prowadzone z grupą użytkowników. Na podstawie ich sugestii, wypracowano ostateczną koncepcję.

Nową stronę główną uruchomiono 14 lutego. Dzięki nowemu rozplanowaniu architektury informacji strona główna posiada teraz większe, lepiej widoczne ikony, umożliwiające klientowi szybsze odnalezienie interesujących go zagadnień, wyraźne rozróżnienie poszczególnych sekcji strony oraz możliwość zapoznania się z informacją o ofercie produktowej, poprzez samodzielny wybór odpowiedniej planszy graficznej.

Jest to początek zmian, które bank zamierza wprowadzić. Wszystkie podjęte przez bank Nordea działania mają na celu podniesienie poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych przez bank usług.

Proces zmian oraz badania użytkowników serwisu zostały zaplanowane i przeprowadzone przy współpracy z firmą Blue Services z Sopotu.

Źródło: Nordea Bank Polska