Ponadto w serwisie znalazły się zupełnie nowe działy, m.in. o możliwości wykorzystania profesjonalnego monitoringu witryn internetowych w celu optymalizacji działań e-biznesowych, współtworzony przez lidera badań Internetu w Polsce Global eMarketing S.A. czy Katalog Branżowy – tworzony przez gości serwisu zbiór firm, które oferują usługi związane z obsługą WWW, są to np. firmy ISP, agencje interaktywne czy specjaliści od Public Relations.
Zmienił się układ witryny, wprowadzona została nowa, łatwiejsza dla użytkownika, nawigacja, która ma odbiegać od standardowych stron dla webmasterów. Nowe forum ma być miejscem spotkania się twórców stron WWW, zbiorem moderowanych dyskusji na tematy związane z programowaniem, prowadzeniem i promocją witryn internetowych.
Była to pierwsza poważna zmiana serwisu WebInside, który, dzięki bogatych i rzetelnych zasobach praktycznej wiedzy o WWW, jest w Polsce liderem wśród serwisów dla webmasterów.
www.webinside.pl