„Mniej niż zero” zaśpiewa w reklamie Banku Millennium kapela w składzie: różowy ptaszek, królik i skunks. Nowa kampania promująca Dobre Konto rusza 17 lutego.
Po różowym ptaszku i sympatycznym jaszczurze Bank Millennium wprowadza do reklam kolejnych animowanych bohaterów. Tym razem w świetle jupiterów obok ptaszka stają królik i skunks. Widzimy ich na leśnej polanie w roli charyzmatycznych rockmanów. Śpiewający ptak, królik w sekcji rytmicznej i skunks gitarzysta przekonują widzów do konta za mniej niż zero czyli popularnego Dobrego Konta, które otworzyło już ponad 200 000 osób.
Reklamie towarzyszy cover znanego utworu Lady Pank „Mniej niż zero”. Muzyka i tekst wzmacniają najważniejsze atrybuty produktu – brak opłat za prowadzenie konta, kartę do konta, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz zwrot do 50 zł miesięcznie za wydatki dokonane kartą do konta.
Wierzę w siłę pomysłu tak mocno wpisanego w produkt – w dobie darmowych rachunków Bank Millennium dodatkowo zwraca pieniądze czyli oferuje konto za mniej niż zero. Kultowy przebój, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach animacja i duża dawka humoru powinny spodobać się widzom i wzmocnić pozytywny wizerunek marki – mówi Beata Krupińska, kierująca Departamentem Komunikacji Marketingowej.
W ramach nowej kampanii widzowie zobaczą 30-sekundową animowaną reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i materiały BTL dostępne w oddziałach banku. Reklamę przygotował team w składzie: kreacja – Agencja Change Integrated, media – dom mediowy Initiative Warszawa, reżyseria – Sebastian Pańczyk i animacja – Platige Image.
Źródło: Bank Millennium