O dojrzewaniu w nowej reklamie TV Banku Millennium

21 października rusza emisja nowej reklamy telewizyjnej. Tym razem Bank Millennium promuje Konto Oszczędnościowe, na którym, dzięki optymalnym warunkom i ponadprzeciętnemu oprocentowaniu można zyskać aż 2,7% w skali roku.


Legenda głosi, że pewien francuski pasterz z miejscowości Roquefort zostawił przypadkiem zawiniątko ze śniadaniem w jaskini nieopodal pastwiska. Kilka tygodni później ser zmienił swój wygląd, ale jego dojrzały smak okazał się kulinarnym odkryciem. Tak powstał ceniony gatunek sera. – Pewne rzeczy same dojrzewają, jeśli damy im czas i dobre warunki– podsumował Radek Kotarski, zachęcając do odkładania pieniędzy w Banku Millennium. Po założeniu Konta Oszczędnościowego można rozsmakować się w oszczędzaniu, otrzymując oprocentowanie 2,7% w skali roku obowiązujące przez trzy miesiące.

Nowy spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych telewizji i na You Tube.

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.