„OC Link4” produktem miesiąca wg „Gazety Ubezpieczeniowej”

Pakiet „OC Link4”, został wyróżniony przez „Gazetę Ubezpieczeniową” tytułem „Produkt miesiąca”. Nowatorską ofertę cechuje gwarancja pomocy assistance tym kierowcom, którzy jako sprawcy kolizji drogowej uszkodzili swój własny samochód. Koordynacją procesu pomocy zajmuje się firma Inter Partner Assistance Polska.

Elementem, który przesądził o przyznaniu wyróżnienia, była właśnie gwarancja udzielenia pomocy nie tylko poszkodowanym, lecz także sprawcy kolizji. Oferta obejmuje między innymi zapewnienie samochodu zastępczego na okres do 3 dni.

„Przyznane wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że od początku działalności dostosowujemy naszą ofertę do stale rosnących oczekiwań polskich kierowców. Już teraz, miesiąc po wprowadzeniu pakietu „OC Link4”, widzimy, że był to strzał w dziesiątkę. Przyznanie tak prestiżowego tytułu potwierdza jednocześnie innowacyjność naszego towarzystwa na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce. Link4 był bowiem pierwszym ubezpieczycielem w Polsce, który wprowadził do sprzedaży OC wraz z tak zwanym Programem Pomocy, na który składają się między innymi wsparcie przedstawiciela towarzystwa a miejscu wypadku czy bezpłatne holowanie uszkodzonego auta do warsztatu” – mówi Bartosz Kwieciński, dyrektor ds. Utrzymania Klienta w Link4.
 

„Zaletą wdrożonego z Link4 pakietu usług jest przede wszystkim gwarancja mobilności dla coraz szerszej grupy klientów. Biorąc pod uwagę bieżące trendy na rynku usług assistance komunikacyjnego, zapewniamy klientom towarzystwa m.in. bezgotówkowe odholowanie uszkodzonego pojazdu bezpośrednio do zakładu naprawczego współpracującego z Link4 lub w inne wskazane miejsce. Oprócz funkcjonalności oferowanej pomocy, liczy się także jej sprawność, zapewniana przez profesjonalną sieć usługodawców Inter Partner Assistance ” – informuje Łukasz Hajkowski, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Inter Partner Assistance Polska SA.

 
Według danych Inter Partner Assistance, opcja samochodu zastępczego to jedna z najchętniej wykorzystywanych opcji w 2010 roku, zarówno jeśli chodzi o obsługę flot, jak też samochodów prywatnych. „Z naszych obserwacji wynika, że ze świadczeń samochodu zastępczego chętnie korzystają nie tylko klienci biznesowi, ale także indywidualni, którzy mają dzięki temu zapewnioną ciągłość realizacji obowiązków rodzinnych i służbowych” – wyjaśnia ekspert Inter Partner Assistance.

Klienci mają poczucie bezpieczeństwa, że w trakcie podróży są pod kompleksową opieką fachowców, którzy w każdej chwili są w stanie zorganizować profesjonalną pomoc.

Źródło: Link4