Od projektu po armaturę – wiosenna kampania reklamowa portalu Instalsystem.pl

Tegoroczna strategia marketingowa portalu, w którą wpisuje się obecnie trwająca kampania, zakłada przeprowadzenie szerokiej akcji informacyjnej skierowanej do Internautów. Celem zaplanowanych działań jest wskazanie na Instalsystem.pl. jako jedynego miejsca w polskim Internecie, w którym każdy użytkownik może uzyskać poradę, która ułatwi mu wybór: projektu domu, kotła grzewczego – który najlepiej i najtaniej ogrzeje jego mieszkanie lub dom, czy też baterii umywalkowej – która będzie najbardziej funkcjonalna oraz jednocześnie najlepiej wkomponuje się w estetykę łazienki, a następnie zakup interesującego go produktu na naszym pasażu branżowym – mówi Dyrektor Generalny Instalsystem.pl. Marek Wachelka.

Badania przeprowadzone wśród Interenautów wskazują, iż przeglądanie kilku, a nawet kilkunastu serwisów internetowych w poszukiwaniu produktów związanych z ogrzewnictwem, wyposażeniem łazienki, czy też klimatyzacją jest bardzo męczące oraz powoduje duży szum informacyjny, co w rezultacie znacznie utrudnia podjęcie właściwej decyzji. Właśnie z myślą o wygodzie i zadowoleniu użytkowników stworzyliśmy Pasaż handlowy Instalsystem.pl. Dzięki temu użytkownik może w jednym miejscu – w obrębie jednego serwisu, znaleźć kompleksową ofertę produktów z kategorii: projekty domów, instalacje grzewcze, wentylacja i klimatyzacja oraz armatura sanitarna.

Kampania kierowana jest do osób poszukujących ciekawych rozwiązań projektowych, produktów cechujących się dobrym współczynnikiem cena/jakość, traktujących Internet jako źródło wiedzy i miejsce dokonywania zakupów. Już sama nazwa kampanii reklamowej – „Od projektu po armaturę”, będąca jednocześnie jej hasłem przewodnim – sugeruje, iż to właśnie dzięki portalowi Instalsystem.pl. użytkownik może zaoszczędzić zarówno swój czas (ponad 3 tys produktów branżowych zebranych “na jednym portalu”) jak i pieniądze – możliwość negocjowania cen.