Od 12 listopada trwa nowa kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo. To kolejny obok czołowych ubezpieczycieli przedstawiciel branży, który w 2012 r. zdecydował się na zmianę wizerunku.
W ramach kampanii przez 10 dni w wybranych oddziałach Telewizji Polskiej TVP Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn, Poznań, Warszawa i Łódź emitowany będzie spot reklamowy, w którym firma przypomina, że porównanie ofert różnych towarzystw oznacza zakup tańszego ubezpieczenia. Publikacją spotu reklamowego w internecie multiagencja zainaugurowała również działanie firmowego profilu CUKubezpieczenia w serwisie YouTube. Po Facebooku, jest to drugi kanał komunikacji social media, który CUK wykorzystuje do kontaktu z rynkiem i klientami.
Zmienione logo widnieje już na odnowionej stronie internetowej firmy www.cuk.pl. Stopniowo logo oraz kolorystyka będą również wprowadzane do wszystkich materiałów firmowych oraz w punktach partnerskich.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia zajmuje się doradztwem i sprzedażą produktów ubezpieczeniowych czołowych towarzystw funkcjonujących w Polsce. W swojej ofercie ma do wyboru 60 produktów OC i AC oraz szeroki wachlarz ubezpieczeń majątkowych. CUK posiada oddziały zlokalizowane w ponad 50 miastach w Polsce. Wieloletnie doświadczenie i współpraca z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce zaowocowała wieloma nagrodami i wyróżnieniami, m.in. pierwsza nagroda w kategorii Najlepsza Multiagencja STU od towarzystwa Ergo Hestia SA.
Źródło: multiagencja CUK Ubezpieczenia