Odświeżony serwis dla użytkowników programu PEGAZ

Nowością w serwisie jest możliwość dwustronnej komunikacji pomiędzy użytkownikami programu PEGAZ a jego Zespołem Sprzedaży. Za pośrednictwem specjalnych formularzy użytkownik zgłasza swoje uwagi dotyczące funkcjonowania programu, które stanowią między innymi bazę informacyjną dla prac związanych z dalszym rozwojem produktu. Zespół Sprzedaży na życzenie Klienta konfiguruje dane do programu zgodnie z jego potrzebami. Na serwisie publikowane są wzory tych plików tj. struktura produktów ubezpieczeniowych wybranych towarzystw, szablony do wydruku polis, kalkulatory potrzebne do wyliczenia składki ubezpieczeniowej. Pliki te mają za zadanie ułatwić codzienną pracę z PEGAZEM, a w ten sposób pomóc w organizacji pracy pośrednika. Serwis zawiera również kolejne wersje i uaktualnienia programu oraz materiały edukacyjne i reklamowe.

Nowy serwis Internetowy programu PEGAZ jest elementem polityki posprzedażowej firmy, w ramach której Klient otrzymuje pomoc w uruchomieniu, użytkowaniu programu oraz ma szczególny udział w kreowaniu kierunków rozwoju programu PEGAZ.

Program do sprzedaży ubezpieczeń PEGAZ jest jednym z wielu rozwiązań informatycznych firmy ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe, dedykowanych na rynek pośredników ubezpieczeniowych. Zapewnia rejestrację sprzedaży polis dowolnego towarzystwa ubezpieczeń, ewidencje druki ścisłego zarachowania, monitoruje bieżący stan rozliczeń oraz sprawnie zarządza danymi o Klientach.