Kampania skierowana jest zarówno do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają pierwszą pracę i stoją przed wyborem otwartego funduszu emerytalnego jak i do wszystkich członków funduszy emerytalnych.
Działania komunikacyjne w początkowej fazie objęły stacje radiowe (RMF FM, Radio Eska, Planeta FM, Antyradio, Roxy FM, PR Bis). Spoty telewizyjne (30- i 10-sekundowe) wyświetlane będą na kanałach platformy TVP, TVN i w stacjach niszowych od 19 grudnia (łącznie 1310 GRPs). W kampanii wykorzystany zostanie również Internet (największe portale, serwisy społecznościowe, e-mailing) oraz telefonia komórkowa (reklamy w formie spotlera).
Akcje ambientowe obejmą środki transportu miejskiego w dużych miastach oraz centra handlowe, w których pojawią się stoiska przedstawicieli ING wyposażone w nadajniki bluetooth. „Wybór OFE dotyczy ludzi młodych, aktywnych, chętnie korzystających z technologicznych nowinek” – powiedziała Ewa Zorychta-Kąkol, dyrektor marketingu w ING Usługi Finansowe S.A. „Dlatego też w nowej kampanii duży nacisk kładziemy na media niestandardowe, które pozwalają na bardziej precyzyjne dotarcie do grupy docelowej” – dodała Zorychta-Kąkol.