Jury konkursu przyznając nagrodę dla ING Banku Śląskiego zwróciło uwagę na wszechstronne podejście do rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości poprzez dostosowanie oferty banku do zróżnicowanych potrzeb sektora MSP oraz na efektywne wykorzystywanie rozwoju nowoczesnych technologii w obsłudze przedsiębiorców.
„To dla nas ważne wyróżnienie. Fakt, że godło Bank Przyjazny dla Przedsiębiorcy trafia do ING Banku Śląskiego po raz kolejny, potwierdza wysoką jakość usług dla przedsiębiorców i zaufanie klientów do banku. To dla nas również impuls do wprowadzania dalszych zmian, po to, aby klienci byli jak najbardziej zadowoleni ze współpracy z ING Bankiem Śląskim. Zgodnie z naszą strategią chcemy oferować produkty cechujące się pełną przejrzystością, prostotą, brakiem ukrytych opłat, czy zastrzeżeń pisanych drobnym drukiem” – powiedział Brunon Bartkiewicz, Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Poznański oddział banku przy ulicy Grochowskiej 69 otrzymał godło promocyjne Złoty Oddział – Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców. „Ta nagroda, to dla nas kredyt zaufania ze strony klientów. Cieszę się, że praca całego zespołu została tak wysoko oceniona przez organizatorów konkursu. Atrakcyjna oferta i doskonała obsługa to klucz do sukcesu” – powiedziała Ewa Cieślik, Dyrektor nagrodzonego Oddziału Banku.
Konkurs – organizowany przez Warszawski Instytut Bankowości, Krajową Izbą Gospodarczą i Polsko Amerykańską Fundacją Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw – rekomenduje przedsiębiorcom te banki, które oferują zestaw produktów i usług możliwie najbardziej przystosowany do bieżących potrzeb i specyfiki sektora MSP.
Pierwsza edycja Konkursu została zorganizowana w 1999 r. Każda kolejna gromadzi coraz większą liczbę banków, które znaczną część swojej oferty tworzą z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Każda edycja Konkursu przebiega w dwóch etapach. Podstawą oceny w pierwszym etapie jest pisemna prezentacja banku, którą oceniają niezależni audytorzy. Uczestnicy zakwalifikowani do drugiego etapu są oceniani na podstawie wniosków z wizyt przeprowadzonych w placówkach bankowych oraz wyników badania opinii klientów. Konkurs jest realizowany w trzech kategoriach: banków komercyjnych, banków spółdzielczych i oddziałów bankowych.