Oferta Wirtualnej Polski i Allegro nową jakością na rynku reklamy w Internecie

Tomasz Woźniak, Dyrektor Programowy Wirtualnej Polski uważa, że można mówić o końcu okresu dominacji jednego portalu, gdyż wynik Wirtualnej Polski i Allegro jest bardzo dobry, a byłby znacznie wyższy, gdyby badania oglądalności wszystkich serwisów Allegro prowadzone były od początku, a nie od połowy grudnia.

„Badania GemiusTrafic to wyraźny sygnał dla rynku reklamowego, że okres dominacji jednego portalu na rynku reklamowym w Internecie przechodzi do historii” – powiedział Tomasz Woźniak.

W grudniu pierwszy polski portal internetowy – Wirtualna Polska oraz pionier aukcji internetowych w Polsce – Allegro.pl podjęły współpracę w zakresie działalności reklamowej w Internecie, która pozwoliła poszerzyć potencjał Wirtualnej Polski o oglądalność Allegro.

„Dla Wirtualnej Polski równie ważna jak liczba odsłon, jest stale rosnący miesięczny zasięg” – podkreślił Tomasz Woźniak.

Według badań Megapanelu PBI/Gemius we wrześniu 2004 roku różnica w zasięgu między Wirtualną Polską, a portalem Onet.pl wyniosła 6,9 proc. Miesięczny zasięg Wirtualnej Polski wyniósł we wrześniu 69,8 proc, a Onet.pl 76,7 proc.