Ogólnopolska kampania reklamowa marketów kredytowych MULTIKA

„W przekazie reklamowym skupiamy się przede wszystkim na wyraźnym i efektownym przedstawieniu idei . Stąd obecność znaków firmowych wszystkich współpracujących z nami partnerów bankowych. Reklamujemy kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, a ich zalety prezentujemy poprzez pokazanie najbardziej konkurencyjnych parametrów produktowych naszej oferty.” – mówi Justyna Świerzyńska, Dyrektor Pionu Marketingu i Rozwoju DF QS.

Kampanii reklamowej towarzyszy specjalny konkurs: każdy kto zaciągnie kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny – dowolnego banku znajdującego się w ofercie Multiki – w okresie od 1 do 31 października br. i wypełni kupon konkursowy dostępny w marketach kredytowych Multika może wygrać zestaw bonów Sodexho Pass o wartości 750 zł.

„Dosłownie na kilka chwil przed startem kampanii dotarła do nas informacja o tym, że otrzymaliśmy Złoty Laur Klienta w kategorii , wyprzedzając m.in. Open Finance i Expandera. Postanowiliśmy się pochwalić tą nagrodą i zaprezentowaliśmy ją także w naszej kampanii” – mówi Wojciech Dworakowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży, Członek Zarządu DF QS.

Okres kampanii przypadł na czas pewnego wyciszenia reklamowego konkurencji, która była bardzo aktywna w sierpniu i wrześniu br. Dzięki temu przekaz marketów kredytowych Multika powinien być bardziej widoczny.

„W trakcie kampanii wykorzystujemy kilka rodzajów mediów; wynika to z dużego rozproszenia, obecnie już ponad trzystu w Polsce, marketów kredytowych Multika, z drugiej strony – dzięki temu docieramy do grupy docelowej w najbardziej efektywny sposób. Korzystamy z outdooru (billboardy i citylighty sieci AMS i Stroer); prasy telewizyjnej, kobiecej i poradnikowej (13 tytułów); ogólnopolskiej prasy codziennej (dziennik „Fakt”) i lokalnej prasy codziennej (ponad 40 tytułów). Poza tym oczywiście każdy market kredytowy Multika otrzymał od nas komplet ulotek i plakatów” – mówi Jacek Jewuła, Dyrektor Biura Marketingu DF QS.

Dom Finansowy QS jest właścicielem marek QS Kredyt i market kredytowy Multika stanowiących dwie odrębne sieci sprzedaży oferujące – przede wszystkim – kredyty gotówkowe i konsolidacyjne (www.dfqs.pl).

Partnerami bankowymi DF QS są: w zakresie kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych – Sygma Bank Polska, Meritum Bank, Getin Bank, BZ WBK, Cetelem Bank, Polbank i PKO BP. W zakresie kredytów hipotecznych: Bank Millenium, GE Money Bank i PKO BP.

DF QS jest częścią europejskiej grupy LaSer działającej w obszarze oferty finansowo-marketingowej. Obrót grupy LaSer w 2007 roku wyniósł ponad 1,9 mld Euro.