Ogromny sukces II edycji RemaDays

Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp. Tak szeroka oferta pozwoliła na zapoznanie się z innowacyjnymi możliwościami na rynku w branży, a bezpośredni kontakt osobisty był cenny przy wymianie wiedzy oraz doświadczeń.

W dniu 7 lutego zostało przeprowadzone losowanie dwukołowca marzeń Harleya Davidsona – specjalnej nagrody ufundowanej przez organizatora, którego nowym właścicielem został Pan Jacek Grzesiek z firmy Adpal z Koźmina Wlkp. Również pierwszego dnia imprezy w godzinach wieczornych odbył się „Wieczór Wystawców” w Klubie Arco w Warszawie.

W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu „Solidni w Biznesie” prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody „Korony Reklamy” dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych.

W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska.

W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard.

Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.

Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy. Największym zainteresowaniem cieszyła się prelekcja Pana Thorsten’a Luetzler’a z Niemieckiego Stowarzyszenia Public Relations (DPRG – Deutsche Public Relations Gesellschaft) na temat branży PR i reklamy w Niemczech oraz porównanie jej z branżą w Polsce. Spośród wielu interesujących paneli, dużą uwagę przyciągnął także wykład Pana Krzysztofa Dębowskiego z SARE na temat marketingu internetowego.