Olivia bliżej czytelniczek

– Olivia kierowana przez nową redaktor naczelną zdecydowanie zbliża się do swoich czytelniczek. Tematy związane z ich życiem i światem je otaczającym obecne są w całym magazynie – nie tylko w części typowo poradniczej, ale także w budzących emocje reportażach. Na okładki Olivii częściej będą trafiać zdjęcia polskich modelek, z sesji realizowanych w kraju – przykładem są styczniowe i lutowe okładki – mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.

W miesięczniku na stałe zagoszczą porady związane z finansami, motoryzacją i nowymi technologiami. Od stycznia w każdym numerze pojawia się również trudny, dyskusyjny temat. W najnowszym wydaniu jest to dramatyczny pamiętnik matki wcześniaków, w lutowym – problem przemocy domowej. Zbliżenie do czytelniczki obecne jest również w innych działach – np. zagraniczna sesja mody uzupełniana jest adresami polskich sklepów z prezentowanymi rzeczami. Same czytelniczki będą pojawiały się często w roli bohaterek reportaży i, co jest kolejną nowością, jako główne bohaterki działu uroda.

W związku z dużym sukcesem serii „Literatura w spódnicy”, wydawanej pod brandem Olivii, Axel Springer Polska podjął decyzję o kontynuacji tej serii w 2005 r. – Bardzo dobre wyniki sprzedaży „Literatury w spódnicy” przekonują nas do kontynuacji tego przedsięwzięcia. Jednocześnie bierzemy pod uwagę zwiększenie liczby polskich autorek i autorów w serii – dodaje Biegluk. Najnowsza – dziewiąta książka z serii „Literatura w spódnicy” ukaże się 28 stycznia. Będzie to „Trzydziestka na karku” Lisy Jewell. Więcej informacji o książkach można znaleźć na stronie http://www.axelspringer.com.pl/ksiazki/literaturawspodnicy/