Nie oczekują standardowych porad i wskazówek, ale poszukują nowych rozwiązań. Te oczekiwania spełnia odnowiona formuła miesięcznika. Nowoczesna i przyjazna Olivia staje się bliższa czytelniczkom. Nowym hasłem kampanii i pisma jest: Olivia. Kobieta taka jak Ty.
– Najbliższe wydania miesięcznika wesprze silna kampania wizerunkowa i produktowa w telewizji, radiu i prasie. Twarz modelki występującej w spocie TV, Mai Puchacz, w celu wzmocnienia przekazu, pojawiła się również na okładce marcowego wydania. Jednym z elementów kampanii jest specjalna wkładka w Newsweeku, poświęcona nowej Olivii i serii książek Literatura w spódnicy – mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
W marcowym numerze miesięcznik Olivia ogłasza wielki konkurs, w którym główną nagrodą jest samochód Nissan Micra z bogatym wyposażeniem. Na czytelniczki czeka również ponad 400 atrakcyjnych nagród. Zadaniem czytelniczek jest wymyślenie najlepszego zdania opisującego nową Olivię.
Kreacja i produkcja spotu TV: NOS/BBDO. Zakup i planowanie mediów: MediaCom we współpracy z działem marketingu Axel Springer Polska.