On Board PR dla Macquarie Goodman Group

Firma On Board PR jest odpowiedzialna za przeprowadzenie na polskim rynku działań komunikacyjnych związanych ze zmianą marki Macquarie Goodman Group na Goodman International Limited (Goodman). Goodman jest drugą co do wielkości na świecie oraz największą na Australijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych grupą posiadającą, budującą i zarządzającą nieruchomościami przemysłowymi i powierzchniami biznesowymi.

Marka Goodman została wprowadzona w Australii, Nowej Zelandii, Azji, Wielkiej Brytanii i na kluczowych rynkach Europy, w tym w Polsce. Praca nad zmianą identyfikacji trwała osiem miesięcy i zakładała wybór nowej nazwy, stworzenie nowej identyfikacji wizualnej oraz połączenie pięciu organizacji pod jedną nazwą, wizją, kulturą i unikalną ofertą, wyróżniającymi firmę Goodman na rynku.

Wybór nazwy został oparty na światowych badaniach opinii i konsultacjach przeprowadzonych wśród blisko 200 udziałowców na całym świecie, w tym z pracowników, klientów, agentów inwestycyjnych, doradców, partnerów Joint Venture i członków Zarządu w ramach Grupy Goodman na całym świecie.

Nad globalnym projektem nowej wizualizacji i Corporate Identity pracowały agencje australijskie Brand Architecture International wraz z agencją Yellow (wcześniej Design Works). W Polsce działania związane z wprowadzeniem nowej marki i jej komunikacją prowadzi firma On Board PR.