On Board PR partnerem bestselleru „Techniki kreatywności”

Książka autorstwa dr Matthiasa Nollke jest kompendium wiedzy na temat technik stosowanych przy organizacji sesji kreatywnych, zawiera przykłady i wskazówki jak organizować pracę w sposób zapewniający twórcze rezultaty. Jest adresowana do osób, w których pracy kreatywność ma duże znaczenie: m.in. PR-owców i marketerów.

Polskie wydanie książki ukaże się na rynku 22 lutego b.r. „Techniki kreatywności” Matthiasa Nollke będą dostępne w sprzedaży w Empikach i wybranych księgarniach w Polsce. Patroni medialni książki to portal Interia.pl, serwis Bankier.pl i Twoja-Firma.

„Techniki kreatywności” opisują zjawisko kreatywności i instruują, jak ją rozwijać. Główną część książki stanowią praktyczne opisy technik stosowanych przy organizacji sesji kreatywnych, m.in. abstrakcji progresywnej, bisocjacji, wielu wariantów burzy mózgów, brainwritingu 635, grupowego notatnika, list Osborna, map myślowych, prowokacji mentalnych, losowych słów, kapeluszy de Bono i krzeseł Disneya itp. Każda technika jest opisana w sposób umożliwiający jej praktyczne wykorzystanie. W ostatnim rozdziale książki czytelnicy odnajdą wskazówki dotyczące organizacji pracy w sposób zapewniający bardziej twórczą atmosferę oraz rady, jak sprawić, żeby kreatywność stała się elementem kultury firmy. Szczegóły dotyczące publikacji znajdują się na stronie www.flashbook.pl